Spodní prádlo je nejosobnější část ženského šatníku.
Ač není vidět, zásadně určuje to, jak se žena cítí.

Ženy chtějí být krásné a působit smyslně.
Symbolem takové smyslnosti je krajka. To je důvod, proč ženy krajky tak milují! Krajka je ale svým způsobem i taková tradiční, možná až staromódní.

Elegantní žena či dívka ale chce často působit i mladistvě…

Sisyfovská snaha?

Může být spodní prádlo smyslné a zároveň mladistvé a hravé?

Ano!
A ještě může být zcela na míru a jedinečné.

Zuzana Chleborádová vytvořila jako semestrální projekt pod vedením profesora Rostislava Vaňka a docentky Kristiny Fišerové přesně takovou uličnickou identitu spodního prádla.

Svoji značku nazvala příjemně šeptavým názvem SHU SHU.

Logotyp SHU SHU je vytvořen pomocí písma Cooper.
Toto buclaté písmo se mi na první pohled vůbec nelíbí. Má tvrdou kostru obalenou měkkou organickou hmotou…
Je to takové písmo s lidským rozměrem…
To je ale právě ten důvod proč k dámskému prádlu tak sedí!

alt

V černé by to však nefungovalo. Zuzana zvolila jemné pastelové odstíny růžové, modré, fialové a oranžové.

alt

Další přidanou hodnotou je technika sprejování.
Sprej vytváří příjemné rozostření a do hry vstupuje něžná nedokonalost.

alt

Značka SHU SHU je mladistvá a hravá.
Spodní prádlo ženské a krajkové.

Cítíte se uličnicky?

Na Vaše přání můžete mít kalhotky i podprsenku na míru nejen s ohledem na velikost.

Drobný „SHU SHU“ detail je přesně ta jiskra, která dělá ženské prádlo teprve zajímavým!

alt

alt

alt

alt

alt

alt

alt

Obrazový i textový materiál publikován se svolením autorky.